Instalacja i użytkowanie narzędzia elektrycznego Dewalt 7790 Type 6 jest bardzo prosta dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika. Przed rozpoczęciem pracy należy wykonać kilka kroków, aby narzędzie działało poprawnie. Po pierwsze, należy użyć narzędzia Setup, aby zainstalować wszystkie niezbędne sterowniki oraz oprogramowanie, aby narzędzie działało poprawnie. Po zakończeniu instalacji, można wybrać z listy dodatków, które chcesz zainstalować, aby dostosować narzędzie do swoich potrzeb. Gdy masz już wszystkie sterowniki i oprogramowanie, możesz przejść do używania narzędzia. Możesz również wybrać inne dodatki, aby dodatkowo wzbogacić swoje narzędzie, aby było bardziej funkcjonalne i łatwe w użyciu.
Ostatnia aktualizacja: Używanie Setup i instalowanie dodatków Dewalt 7790 Type 6
Origin jest aplikacją przeznaczoną na komputery PC i Mac. Służy do pobierania gier, zarządzania swoją biblioteką i oczywiście grania – na dowolnym komputerze podłączonym do Internetu. Pobierz aplikację Origin na Mac lub PC, by założyć swoją bibliotekę gier i zacząć grę. W pierwszej kolejności przejrzyj minimalne wymagania aplikacji Origin na stronie pobierania w serwisie origin. com. Twój komputer musi spełniać te wymagania, aby można było zainstalować aplikację i uruchamiać nasze gry. Uwaga: Aplikacja Origin nie jest zgodna z komputerami Chromebook, ponieważ nie działają pod kontrolą systemu Microsoft Windows ani macOS X. Dodatkowo każda gra ma również swoje minimalne wymagania sprzętowe, których spełnienie jest niezbędne do jej uruchomienia. Jeśli szukasz wymagań minimalnych konkretnej gry: Zapoznaj się z naszym artykułem na temat pobierania gier i grania w nie w aplikacji Origin, by przejść do działania. Po pobraniu aplikacji Origin wykonuj instrukcje, by zacząć grać najszybciej jak to możliwe. Sprawdź swój sprzęt Upewnij się, że Twój komputer spełnia wymagania minimalne. Jeśli używasz komputera PC, sprawdź, czy na pewno uruchamiasz aplikację Origin z uprawnieniami administratora. Na koniec dodaj programy Origin. exe i OriginClientService. exe do list wyjątków (czasem zwanych białymi listami) programu antywirusowego i zapory sieciowej (firewalla). Dowiedz się więcej, jak zaktualizować ustawienia zabezpieczeń systemu Windows. Sprawdź swoje połączenie Możesz również spróbować rozwiązać problemy z połączeniem na podstawie naszego przewodnika. Uruchom ponownie lub zresetuj pliki do pobrania Origin Jeśli w trakcie instalacji wystąpi błąd, musisz zacząć cały proces od początku (ale najpierw trzeba usunąć wszystkie pliki, które zostały zainstalowane do chwili przerwania instalacji). Na komputerze PC: Na komputerze Mac: Aplikacja Origin została wyposażona w funkcję automatycznej aktualizacji. Kiedy się zalogujesz w Origin, program samodzielnie pobierze i zainstaluje najnowszą wersję. Automatyczna aktualizacja nie nastąpi, jeśli nowa wersja zostanie udostępniona w czasie, gdy aplikacja jest uruchomiona. W takiej sytuacji wystarczy program zamknąć i uruchomić ponownie – wtedy pobrana aktualizacja zostanie zainstalowana. Wyłącz automatyczne aktualizacje Aby rozwiązać problemy, skorzystaj z tych forów i artykułów pomocy: Informacje o używaniu wielu typów dodatków lub rozszerzeń w programie Dreamweaver, które umożliwiają formatowanie tabel, łączenie się z bazą danych na serwerze lub programowanie skryptów dla przeglądarek. Dodatki lub rozszerzenia to nowe funkcje, które można łatwo dodać do programu Dreamweaver. Można używać wielu typów dodatków. Istnieją na przykład dodatki, które pozwalają zmieniać formatowanie tabel, łączyć się z bazą danych na serwerze lub programować skrypty dla przeglądarek. Strona Adobe Add-ons zawiera listę dodatków, które można zainstalować i z których można korzystać w programie Dreamweaver. Można również z łatwością zainstalować dodatki ze strony Add-ons. Dowiedz się, jak możesz pobrać i zainstalować aplikację Origin, aktualizować ją i sprawdzić, czy twój komputer spełnia wymagania systemowe.
Czym jest Origin?
Minimalne wymagania Origin
Minimalne wymagania gier
Pobieranie i uruchamianie gier
Masz problemy z instalacją?
Czy artykuł był pomocny?
0% spośród 0 graczy uznało ten artykuł za pomocny.
Instalowanie dodatków za pośrednictwem strony Add-ons
Aby przejrzeć i zainstalować dodatki, wybierz polecenie Okno > Rozszerzenia > Przeglądaj rozszerzenia. Po kliknięciu polecenia Przeglądaj rozszerzenia zostanie wyświetlona strona dodatków Adobe Creative Cloud.
Na stronie dodatków Adobe Creative Cloud kliknij ikonę programu Dreamweaver (po lewej stronie), aby wyświetlić dodatki dla tego programu. Można również skorzystać z pola wyszukiwarki po prawej stronie, aby znaleźć konkretny dodatek.
Uwaga: Przed zainstalowaniem dodatków należy się upewnić, że dla konta Adobe Creative Cloud została włączona synchronizacja plików. Szczegółowe informacje: Włączanie synchronizacji plików w usłudze Adobe Creative Cloud.
Aby zainstalować dodatek, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Aby wyświetlić już zainstalowane albo udostępnione przez siebie dodatki, kliknij opcję Wszystkie zakupione i udostępnione pozycje w sekcji Moje dodatki.
Włączanie synchronizacji plików w usłudze Adobe Creative Cloud
Przed zainstalowaniem dodatków z chmury Adobe Creative Cloud należy się upewnić, że została włączona synchronizacja plików za pośrednictwem chmury (ustawia się ją w aplikacji klienckiej Adobe Creative Cloud).
Kliknij ikonę w zasobniku systemowym, aby otworzyć aplikację kliencką Adobe Creative Cloud.
Kliknij ikonę , a następnie opcję Preferencje.
Otwórz zakładkę Pliki i włącz opcję „Synch. wł. /wył. ”.
Korzystanie z nabytych dodatków w nowych wersjach programu Dreamweaver
W większości przypadków dodatki są projektowane do działania z konkretną wersją programu Dreamweaver (najczęściej jest to najnowsza wersja). Dodatku można używać również w późniejszych wersjach programu Dreamweaver, jeśli jest to dodatek zaprojektowany lub skonfigurowany do obsługi różnych wersji programu. Po zainstalowaniu nowej wersji programu Dreamweaver i odinstalowaniu poprzedniej dodatki również zostaną odinstalowane.
W takich przypadkach aplikacja Adobe Creative Cloud Desktop automatycznie instaluje dodatki nabyte ze strony Add-ons podczas instalowania nowej wersji programu Dreamweaver. Po zainstalowaniu dodatków aplikacja Creative Cloud Desktop wyświetli powiadomienie o pomyślnym ukończeniu instalacji. Należy się jedynie upewnić, że opcja synchronizacji plików w aplikacji Creative Cloud Desktop jest włączona w celu automatycznego instalowania dodatków.
Uwaga: Aplikacja Creative Cloud Desktop instaluje tylko dodatki zgodne z nową wersją programu Dreamweaver.
Instalowanie rozszerzeń innych firm
Rozszerzenia innych firm można instalować z plików ZXP za pomocą narzędzia Exman do obsługi wiersza poleceń. Jeśli nie masz takiego pliku ZXP, skontaktuj się z firmą sprzedającą rozszerzenie.
Upewnij się, że rozszerzenie jest obsługiwane w tej wersji aplikacji, w której chcesz je zainstalować.
Instalowanie rozszerzeń innych firm w systemie Windows
Rozpakuj pliki na swoim komputerze. Na potrzeby tego samouczka pliki są rozpakowywane do folderu C:\Exmancmd_Win.
Pobierz plik ZXP i skopiuj go do tej samej lokalizacji. W tym przykładzie należy skopiować do powyższego folderu plik ServerBehaviorDatabase_1_0_0. zxp.
Uruchom narzędzie wiersza poleceń jako administrator. Kliknij prawym przyciskiem myszy aplikację wiersza poleceń i wybierz polecenie Uruchom jako administrator.
Zamknij aplikację związaną z rozszerzeniem, zanim przystąpisz do kolejnych etapów instalacji.
W wierszu poleceń przejdź do folderu zawierającego rozpakowane pliki. W tym przykładzie jest to folder C:\Exmancmd_Win. Aby przejść do tego folderu, wydaj polecenie cd C:\Exmancmd_Win.
Pamiętaj, aby podczas korzystania z wiersza poleceń zachować podaną wielkość wpisywanych liter.
Aby zainstalować rozszerzenie, wydaj polecenie ExManCmd. exe /install.
Pomoc w rozwiązywaniu problemów występujących podczas instalacji można znaleźć w tym artykule.
Aby sprawdzić, czy rozszerzenie zostało poprawnie zainstalowane, uruchom polecenie ExManCmd. exe /list all.
Otwórz aplikację związaną z rozszerzeniem i postępuj zgodnie z instrukcjami w podręczniku użytkownika, aby znaleźć to rozszerzenie. Upewnij się, że otwarto poprawną wersję aplikacji.
Instalowanie rozszerzeń innych firm w systemie Mac OS
Podobnie jak w systemie Windows, rozszerzenia można instalować za pomocą aplikacji Terminal w systemie Mac OS. Wpisując polecenia, pamiętaj o zachowaniu podanej wielkości liter.
Pobierz plik ZXP i umieść jego kopię na pulpicie.
Rozpakuj zawartość pobranego pliku ZIP. Skopiuj folder Contents na pulpit.
Otwórz program Finder. Wybierz polecenie Aplikacja > Narzędzia i kliknij dwukrotnie pozycję Terminal.
Wprowadź polecenie cd ~ /Desktop, aby przejść na pulpit.
Wydaj polecenie. /Contents/Mac OS/ExManCmd --install. zxp, aby zainstalować rozszerzenie.
Jeśli pojawią się problemy związane z prawami dostępu, należy uruchomić polecenie z podniesionymi uprawnieniami. Dodaj do polecenia przedrostek sudo. W naszym przykładzie należy użyć polecenia sudo.
Wprowadź hasło w odpowiedzi na monit programu i naciśnij klawisz Enter. Podczas wpisywania może nie być widoczny ruch kursora ani wpisywany tekst.
Ty i użytkownicy możecie instalować dodatki, aby korzystać z rozszerzonych funkcji obsługi plików w Dokumentach, Arkuszach, Prezentacjach i Formularzach Google. Istnieją na przykład dodatki do systemów zatwierdzania dokumentów, podpisów cyfrowych i zaawansowanej edycji obrazów w prezentacjach. Możesz instalować dodatki u użytkowników lub zezwolić im na samodzielne instalowanie dodatków. Po zainstalowaniu dodatku jest on dostępny dla wszystkich plików tego samego typu.
Znajdowanie i instalowanie dodatków
Użytkownicy mogą instalować dodatki z Google Workspace Marketplace. Możesz też zainstalować dodatki u użytkowników lub umieścić pewne dodatki na białej liście, aby mieć kontrolę nad tym, co użytkownicy mogą instalować. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji „Instalowanie dodatków z Google Workspace Marketplace w organizacji” (poniżej).
Uwaga: dodatki do Dokumentów, Arkuszy, Prezentacji i Formularzy Google są przenoszone do Google Workspace Marketplace. Jeśli chcesz przenieść dodatki do Dokumentów, Arkuszy, Prezentacji i Formularzy, musisz współpracować z twórcami tych aplikacji. Dopóki nie zostaną one przeniesione, nie należy odinstalowywać żadnych dodatków, ponieważ nie będzie można ich znaleźć w Google Workspace Marketplace i zainstalować ponownie.
Instalowanie dodatków z Google Workspace Marketplace w organizacji
- Jako administrator możesz zainstalować potrzebne dodatki z Google Workspace Marketplace.
- W konsoli administracyjnej Google możesz dodać do białej listy wszystkie dodatki, które mają zainstalować użytkownicy. Dowiedz się więcej o kontroli nad instalowaniem przez użytkowników aplikacji z Google Workspace Marketplace.
Zezwalanie użytkownikom na instalowanie i używanie dodatków spoza organizacji
- Kliknij Funkcje i aplikacje.
- Kliknij Dodatki.
- Zaznacz pole Zezwalaj użytkownikom na instalowanie dodatków do Dokumentów Google ze sklepu z dodatkami.
- Kliknij Zapisz.
Czy to było pomocne?
Jak możemy ją poprawić?