Rozwiązywanie problemów Aeg Sce81826zc

Aeg Sce81826zc to urządzenie do rozwiązywania problemów, które zapewnia zaawansowane funkcje, takie jak wyświetlanie wyraźnych szczegółów i wyświetlanie informacji o stanie procesu. Ma 8 wejść i 18 wyjść, którymi można regulować i monitorować różne procesy. Jest to idealne rozwiązanie do zastosowań takich jak kontrola temperatury, śledzenie czasu i śledzenie procesów. Dzięki zaawansowanym algorytmom i technikom wizualizacji danych, Aeg Sce81826zc może pomóc w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów.

Ostatnia aktualizacja: Rozwiązywanie problemów Aeg Sce81826zc

Oryginalne i zamienne części do lodówek AEG o modelu SCE81826ZC. Zastosowanie filtrów z lewej strony pozwoli na szybszy wynik wyszukiwania części. Potrzebujesz pomocy w naprawie sprzętu AGD, a nie stać Cię na fachowca - wejdź na Bazę Porad. Tam dowiesz się wielu pomocnych informacji, jak zacząć. Posiadamy też kanał na Youtube, gdzie pokazujemy jak samodzielnie naprawić drobne usterki. Musisz to zobaczyć!

Zanim rozpoczniesz rozwiązywanie problemów

Często zdarza się, że pobieranie i instalowanie najnowszych aktualizacji dla systemu Windows i urządzenia Surface rozwiązuje liczne problemy. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, zobacz Instalowanie aktualizacji urządzenia Surface i systemu Windows.

Otwórz Windows Update

Sposoby rozwiązywania problemów

Jeżeli masz problemy z podłączeniem swojego urządzenia Surface do telewizora, monitora lub projektora, wypróbuj podane poniżej rozwiązania, aby zidentyfikować problem.

  • Rozwiązanie 1: Resetowanie zasilania wyświetlacza zewnętrznego
  • Rozwiązanie 2: Sprawdź ustawienia wejścia wideoRozwiązanie 3: Sprawdź ustawienie wersji portu na ekranie zewnętrznymRozwiązanie 4: Zduplikuj lub rozszerz ekran na ekranie zewnętrznymRozwiązanie 5: Sprawdź kable wideoRozwiązanie 6: Sprawdź kartę graficznąRozwiązanie 7. Zmień obsługiwaną rozdzielczość i częstotliwość odświeżaniaRozwiązanie 8. : wypróbuj złącze w innym monitorze zewnętrznymRozwiązanie 9. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranu

Rozwiązanie 1: Resetowanie zasilania wyświetlacza zewnętrznego

Inne możliwe szybkie rozwiązanie to odłączenie monitora od gniazdka elektrycznego, a następnie podłączenie go ponownie. 

Rozwiązanie 2: Sprawdź ustawienia wejścia wideo

Jeśli tablet Surface został podłączony do wyświetlacza zewnętrznego, upewnij się, że ekran zewnętrzny jest ustawiony na bieżący port. Jeśli na przykład korzystasz z połączenia DisplayPort z wyświetlaczem zewnętrznym, ten wyświetlacz musi być ustawiony tak, aby rozpoznawał DisplayPort jako sygnał wejściowy wideo.

Uwaga: Typowe ustawienia wejścia wideo to VGA, DVI, DisplayPort, HDMI, Wejście i Źródło.

Rozwiązanie 3: Sprawdź ustawienie wersji portu na ekranie zewnętrznym

Większość ekranów zewnętrznych ma menu ekranowe, które dostosowuje wersję portu używaną przez ekran. Dostosowanie tego ustawienia może polepszyć wyniki. 

Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w instrukcji obsługi ekranu lub sprawdź witrynę internetową producenta.

Rozwiązanie 4: Zduplikuj lub rozszerz ekran na wyświetlacz zewnętrzny

Naciśnij klawisz z logo systemu Windows + P na klawiaturze, a następnie wybierz, co chcesz zrobić zgodnie z poniższą tabelą:

Wybierz

Wyświetlaj elementy tylko na urządzeniu Surface.

Tylko ekran komputera

Wyświetlaj te same elementy zarówno na urządzeniu Surface, jak i na monitorze zewnętrznym (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczościach ekranu, przejdź do Rozwiązania 7).

Duplikuj

Przesuń zawartość urządzenia Surface do zewnętrznego wyświetlacza. Gdy ekran jest rozszerzony, możesz przeciągać i przenosić elementy między dwoma ekranami, a następnie wybrać inną rozdzielczość wyświetlacza zewnętrznego (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczościach ekranu, przejdź do Rozwiązania 7).

Rozszerz

Wyświetlanie wszystkich elementów tylko na ekranie zewnętrznym (urządzenie Surface będzie puste).

Tylko ekran zewnętrzny

Bezprzewodowe połączenie ze zgodnymi urządzeniami wyświetlającymi przy użyciu funkcji Miracast (wszystkie modele urządzeń Surface to obsługują).

Podłączanie do bezprzewodowego urządzenia wyświetlającego

Jeśli chcesz

Rozwiązanie 5: Sprawdź kable wideo

Kable są istotnym elementem podłączenia monitora zewnętrznego do pracy. Oto kwestie, które należy wziąć pod uwagę i sprawdzić:

Jeśli używasz kabla wideo HDMI, upewnij się, że ma on ocenę wersji 2. 0 lub, jeśli używasz kabla DisplayPort, ma ocenę 1, 2 i nie ma więcej niż 1, 8 metra długości. Dłuższe kable mogą mieć wpływ na jakość wideo.

Jeśli używasz połączenia thunderbolt z USB-C, upewnij się, że kabel ma ocenę wersji 4. 0.

Upewnij się, że wszystkie kable wideo zostały poprawnie podłączone. Sprawdź połączenie z portu USB-C lub portu Mini DisplayPort w urządzeniu Surface, stacji dokującej, dowolnej używanej karty wideo i połączenia wejściowego wyświetlacza zewnętrznego.

Użyj kabla dostarczonego z monitorem, a jeśli używasz portu USB-C, potwierdź, że obsługuje on wideo.

Jeśli kabel dostarczony wraz z monitorem nie odpowiada, użyj innego kabla wideo do połączenia urządzenia Surface.

Jeśli używasz przedłużacza kabla wideo, adaptera wideo lub konwertera, usuń go ze swojej konfiguracji, aby sprawdzić, czy powoduje problem.

Jeśli używasz karty wideo innej niż Surface, skontaktuj się z jej producentem w celu uzyskania pomocy/rozwiązania problemów.

W przypadku konfiguracji wielu monitorów

W przypadku monitorów zewnętrznych zgodnych z szeregowym łańcuchem należy skontaktować się z producentem wyświetlacza w celu uzyskania szczegółowych informacji o konfiguracji i specyfikacjach. 

Oto przykład, jak skonfigurować połączenie szeregowe z displayportem: 

    Za pomocą kabla Mini DisplayPort i DisplayPort podłącz port Mini DisplayPort w urządzeniu Surface do wejścia DisplayPort pierwszego wyświetlacza zewnętrznego. Jeśli tylko jeden z wyświetlaczy zewnętrznych ma port wyjściowy, najpierw podłącz tablet Surface do tego wyświetlacza zewnętrznego.

    Podłącz port wyjściowy pierwszego wyświetlacza zewnętrznego do portu wejścia DisplayPort innego wyświetlacza zewnętrznego.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami producenta monitora, aby ustawić, aby oba monitory zewnętrzne używały portu DisplayPort 1. 2 jako źródła danych wejściowych. Na przykład może to być nazywane Multi-Stream Transport (MST), co umożliwia pierwszemu wyświetlaczowi przekazywanie sygnału do drugiego wyświetlacza zewnętrznego.

Rozwiązanie 6: Sprawdź kartę graficzną

Jeśli używasz adaptera, np. USB-C/HDMI, USB-C/DisplayPort lub USB-C/VGA, sprawdź połączenie. Odłącz adapter i ponownie podłącz go solidnie, aby upewnić się, że jest on połączony z urządzeniem Surface.

Jeśli monitor nie obsługuje złącza DisplayPort lub USB-C, zalecamy używanie interfejsu HDMI. Możesz też użyć złączy DVI lub VGA. Wymienione w tabeli adaptery zostały przetestowane pod kątem zgodności i mogą pomóc w rozwiązaniu problemów z obrazem. W celu zapoznania się z innymi rozwiązaniami, zobacz Oficjalnie licencjonowane akcesoria innych producentów.

USB-C Adapter Surface USB-C na DisplayPort do urządzenia Surface dla firmAdapter USB-C na HDMI do urządzenia SurfaceAdapter USB-C na VGA do urządzenia SurfaceKoncentrator podróżny Microsoft USB-C®HDMIAdapter Mini DisplayPort na HDMI 2. 0 (model 1819) do urządzenia Surface — aktywnyDVI

Konwerter mDP na DVI firmy Gofanco (model mDPDVIA) — aktywny

Konwerter mDP na DVI firmy Cable Matters (model 101022) — aktywny

Uwaga: Aby podłączyć kabel DVI do zewnętrznego monitora, użyj kabla Active Dual-Linked DVI.

VGAAdapter Mini DisplayPort na VGA do urządzeń Surface

Uwaga: Unikaj używania kabla rozdzielacza "Y", który dzieli sygnał między dwa lub więcej zewnętrznych wyświetlaczy.

Rozwiązanie 7. Zmień obsługiwaną rozdzielczość i częstotliwość odświeżania

Gdy podłączasz Surface do telewizora lub monitora, Surface podejmuje próbę ustawienia najlepszej rozdzielczości zależnie od typu złącza i rozdzielczości telewizora lub monitora.

Obsługiwane rozdzielczości i częstotliwości odświeżania zewnętrznych monitorów zależą od tego, ile monitorów jest podłączonych oraz czy ekran urządzenia Surface jest włączony, czy nie. Zależy to również od posiadanego procesora.

Aby sprawdzić obsługiwane częstotliwości odświeżania i rozdzielczość dla pojedynczych lub dwóch ekranów zewnętrznych, wybierz urządzenie Surface.

Wybierz model urządzenia Surface

  • Wybierz model urządzenia Surface
  • Surface Book / Surface Book 3
  • Surface Go / Surface Go 2 / Surface Go 3
  • Surface Laptop 2
  • Surface Laptop 3
  • Surface Laptop 4
  • Surface Laptop 5
  • Surface Laptop Go
  • Surface Laptop SE
  • Surface Laptop Studio
  • Surface Pro 6
  • Surface Pro 7 / Surface Pro 7+
  • Surface Pro X
  • Surface Pro 8
  • Surface Pro 9
  • Surface Studio / Surface Studio 2+
  • Model urządzenia Surface

    Pojedynczy ekran — maksymalna częstotliwość odświeżania

    Pojedynczy ekran — maksymalna rozdzielczość wyświetlacza

    Dwa ekrany — maksymalna częstotliwość odświeżania

    Dwa wyświetlacze — maksymalna rozdzielczość wyświetlacza

    Surface Book 2 13" lub 15 cali

    60 Hz

    4096 x 2304

    30 Hz

    2560 x 1600

    Surface Book 3 z ekranem 13, 5- lub 15-calowym

    120 Hz

    Surface Go

    3840 x 2160

     -

    Surface Go z LTE Advanced

    -

    Surface Go 2

    Surface Go 2 z LTE Advanced

    Surface Go 3

    Surface Laptop 2 z procesorem i5 lub i7

    Surface Laptop 3 z procesorem Intel

    5120 x 3200

    5120 x 2880

    Surface Laptop 3 z procesorem AMD

    7680 x 4320

    Surface Laptop 4 z procesorem Intel

    Surface Laptop 4 z procesorem AMD

    Surface Laptop 5 (USB-C (TBT4))

    Surface Laptop 5 (stacja dokująca Surface Dock USB-C 2)

    4096 x 2160

    Surface Laptop 5 (mDP Surface Dock 1)

    2560 x 1440

    Surface Laptop Go

    Surface Laptop SE

    Surface Laptop Studio

    Surface Pro 6 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 7

    Surface Pro 7+

    Surface Pro X (USB-C)

    Surface Pro X (podwójny port USB-C)

    Surface Pro X (stacja dokująca Surface Dock z portem mDP)

    Surface Pro 8 (USB-C)

    Surface Pro 8 (podwójny port USB-C)

    Surface Pro 8 najnowszej stacji dokującej Surface Dock

    Surface Pro 9 (USB-C)

    Surface Pro 9 (podwójny port USB-C)

    Surface Pro 9 najnowszej stacji dokującej Surface Dock

    Surface Pro 9 z 5G (USB-C)

    Surface Pro 9 z portem 5G (USB-C Dual)

    Surface Pro 9 z najnowszą stacją dokującą Surface Dock 5G

    Surface Studio z procesorem i5 lub i7

    Surface Studio 2+

    W przypadku korzystania ze stacji dokującej Surface Dock

    Podczas nawiązywania połączenia za pośrednictwem stacji dokującej Surface Dock jest dostępne maksymalne odświeżanie ekranu lub rozdzielczość ekranu, nawet jeśli niektóre możliwości modelu urządzenia Surface przekraczają ten limit. W poniższej tabeli określono maksymalną częstotliwość odświeżania i rozdzielczość wyświetlacza dla urządzeń Surface korzystających z jednego lub dwóch ekranów zewnętrznych. 

    Podłączone do jednego monitora zewnętrznego

    Model stacji dokującej Surface DockMaks. częstotliwość odświeżaniaMaksymalna rozdzielczość ekranu

    Stacja dokująca Surface Dock

    Stacja dokująca Surface Dock 2

    Połączone do dwóch monitorów zewnętrznych

    Surface Dock

    W przypadku korzystania z dwóch ekranów zewnętrznych można uzyskać wyższą rozdzielczość odświeżania lub wyświetlania na jednym wyświetlaczu, obniżając częstotliwość odświeżania lub rozdzielczość ekranu używaną na drugim ekranie. 

    Rozwiązanie 8. : wypróbuj złącze w innym monitorze zewnętrznym

    Aby sprawdzić, czy karta wideo działa, podłącz urządzenie Surface do innego telewizora, monitora lub projektora. Jeśli nie możesz wyświetlić zawartości ekranu urządzenia Surface na innym monitorze zewnętrznym, może być konieczna wymiana adaptera.

    Rozwiązanie 9. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranu

    Uwaga: Jeśli używasz systemu Windows w trybie S mode, nie używaj tych kroków.

    Oto sposób czyszczenia pamięci podręcznej:

    Odłącz urządzenie Surface od stacji dokującej Surface Dock lub odłącz monitor od urządzenia Surface.

    Pobierz plik rejestru stacji dokującej Surface Dock. Wybierz pozycję Otwórz plik. Ten plik wyczyści Twoją pamięć podręczną niezależnie od tego, czy masz stację dokującą.

    Zaznacz i uruchom plik surface dock registry. reg.

    Wybierz pozycję Tak , aby zezwolić na zmiany na urządzeniu Surface, wybierz pozycję Tak , aby potwierdzić, a następnie wybierz przycisk OK , aby zamknąć.

    Uruchom ponownie urządzenie, podłącz ponownie stację dokującą Surface Dock lub monitory i ponownie spróbuj użyć wyświetlacza zewnętrznego.

    Więcej pomocy dotyczącej połączeń

    Jeśli nie możesz rozwiązać problemu z powyższymi rozwiązaniami, zobacz Podłączanie urządzenia Surface do telewizora, monitora lub projektora , aby uzyskać więcej informacji na temat podłączania urządzenia Surface do innych urządzeń.

    Powiązane tematy

    Używanie adaptera Microsoft Wireless Display Adapter z urządzeniem SurfaceRozwiązywanie problemów z Surface Dock i stacjami dokującymiProblemy ze skalowaniem systemu Windows w urządzeniach o wysokiej rozdzielczościKonfigurowanie Surface USB-C na potrzeby karty wideo

    Zanim rozpoczniesz rozwiązywanie problemów

    Inne możliwe szybkie rozwiązanie to odłączenie monitora od gniazdka elektrycznego, a następnie podłączenie go ponownie.

    Konfigurowanie pulpitu wieloekranowego

    Znajdź swoje urządzenie w tej tabeli, aby dowiedzieć się, co jest potrzebne do skonfigurowania drugiego monitora z urządzeniem Surface.

    Moje urządzenie Surface

    Obsługa łączenia szeregowego

    Port wyjścia zewnętrznego urządzenia wyświetlającego/wyjścia audio

    Surface Pro
    Surface Pro 2
    Surface Pro 3
    Surface Pro 4
    Surface Pro 5
    Surface Pro 6

    Surface Studio

    Laptop
    SurfaceSurface Laptop 2
    Surface Book

    Tak

    Mini DisplayPort

    Surface Studio 2

    Surface Book 2
    Surface Book 3

    Surface Go
    Surface Go 2

    Surface Laptop 3
    Surface Laptop 4
    Surface Laptop Go
    Surface Laptop Go 2

    Surface Pro 7
    Surface Pro 7+
    Surface Pro X

    USB-C

    Surface 3

    Nie

    Uwagi: 

  • W przypadku adapterów USB-C/HDMI zalecamy używanie ich z kablem HDMI 2. 0 lub nowszym.

    Połączenia HDMI mogą także przesyłać sygnał audio. Zalecamy także używanie adapterów USB-C firmy Microsoft na urządzeniach wyposażonych w portu USB-C. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Dźwięk, głośność i akcesoria audio do urządzenia Surface.

    Sposoby rozwiązywania problemów

    Rozwiązanie 1. Sprawdź ustawienia wejścia wideoRozwiązanie 2. Sprawdź ustawienie wersji DisplayPort na ekranie zewnętrznymRozwiązanie 3. Zduplikuj lub rozciągnij wyświetlacz na ekran zewnętrznyRozwiązanie 4. Sprawdź kable wideoRozwiązanie 5. Sprawdź kartę graficznąRozwiązanie 6. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranuRozwiązanie 8. Sprawdzanie zgodności monitoraRozwiązanie 9. Wypróbuj kartę na innym monitorze zewnętrznymRozwiązanie 10. Rozważ te możliwości w przypadku bezprzewodowego urządzenia wyświetlającego

    Rozwiązanie 1. Sprawdź ustawienia wejścia wideo

    Jeśli urządzenie Surface zostało podłączone do drugiego ekranu i nie jest na nim wyświetlany obraz z tabletu Surface, sprawdź wybrane źródło lub konfigurację ustawień wejścia wideo drugiego ekranu. Jeśli na przykład używasz złącza HDMI w drugim ekranie, ekran musi być ustawiony tak, aby rozpoznawał HDMI jako sygnał wejściowy wideo.

    Aby sprawdzić i zmienić ustawienia wejścia wideo na wyświetlaczu, o ile jest to konieczne, postępuj zgodnie z instrukcjami w podręczniku użytkownika ekranu lub sprawdź witrynę internetową producenta.

    Uwaga: Typowe ustawienia wejścia wideo to VGA, DVI, AUX, DisplayPort, HDMI, Line in, Input (Wejście), i Source (Źródło).

    Jeśli po sprawdzeniu ustawień wejścia drugiego monitora urządzenie nadal nie działa, wypróbuj Rozwiązanie 3.

    Rozwiązanie 2. Sprawdź ustawienie wersji DisplayPort na ekranie zewnętrznym

    Większość monitorów zewnętrznych ma menu ekranowe, które dopasowuje wersję DisplayPort używaną przez dany monitor. Dostosowanie tego ustawienia może polepszyć wyniki. 

    Postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi w podręczniku monitora lub sprawdź witrynę internetową producenta.

    Rozwiązanie 3. Zduplikuj lub rozciągnij wyświetlacz na ekran zewnętrzny

    Naciśnijklawisz z logo systemu Windows +P na klawiaturze lub wybierz centrum akcji , na pasku zadań, a następnie wybierz pozycję Wyświetlaj na innym ekranie. 

    Wyświetlaj obraz tylko na ekranie urządzenia Surface.

    Wyświetlanie tej samej zawartości ekranu na urządzeniu Surface, jak i na telewizorze, monitorze lub projektorze (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczości ekranu, przejdź do Rozwiązania 6).

    To, co jest na ekranie, można przesuwać po wyświetlaczu tabletu Surface i na ekran telewizora lub monitora. Gdy ekran jest poszerzony, możesz chwycić i przesunąć elementy pomiędzy dwoma ekranami i wybrać inną rozdzielczość dla drugiego ekranu (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczości ekranu, przejdź do Rozwiązania 6).

    Wyświetl zawartość na drugim ekranie (wyświetlacz urządzenia Surface będzie pusty).

    Tylko drugi ekran


    Jeśli oczekiwana zawartość nadal nie jest wyświetlana na drugim ekranie, wypróbuj Rozwiązanie 4.

    Rozwiązanie 4. Sprawdź kable wideo

    Użyj kabla wideo dobrej jakości, którego maksymalna długość wynosi 1, 8 metra. Upewnij się, że wszystkie kable wideo zostały poprawnie podłączone. Sprawdź połączenie z portem USB-C lub Mini DisplayPort na używanym urządzeniu Surface, stacji dokującej, dowolnej karcie wideo oraz połączenie z portem wideo w telewizorze, monitorze lub projektorze. Oto kilka wskazówek:

    Użyj kabla, który znajduje się na wyposażeniu monitora, lub sprawdź, czy używany kabel obsługuje sygnał wideo. Zawsze wykonaj to w przypadku urządzeń Surface wyposażonych w porty USB-C.

    Jeśli używasz kabla przedłużającego wideo lub konwertera wideo, spróbuj odłączyć go, aby sprawdzić, czy powoduje on występowanie problemu.

    Jeśli używasz karty wideo innej firmy i masz problemy, skontaktuj się z jej producentem, aby uzyskać pomoc.

    W przypadku monitorów, które obsługują DisplayPort

    Jeśli monitor obsługuje złącze DisplayPort, zalecamy użycie kabla Mini DisplayPort na DisplayPort o długości do 1, 8 m. Złącze DisplayPort umożliwia korzystanie z najwyższej obsługiwanej przez urządzenie Surface rozdzielczości i częstotliwości odświeżania.

    W przypadku konfiguracji wielu monitorów

    Jeśli próbujesz połączyć wiele monitorów szeregowo, potrzebujesz:

    dwa monitory z portami wejściowymi DisplayPort 1. 2 i co najmniej jeden port wyjściowy DisplayPort,

    standardowe kable DisplayPort z co najmniej jedną końcówką Mini DisplayPort.

    W przypadku urządzeń Surface, które obsługują połączenia szeregowe, konfigurację należy wykonać następująco:

    Za pomocą kabla Mini DisplayPort na DisplayPort połącz port Mini DisplayPort w urządzeniu Surface do wejścia DisplayPort w pierwszym monitorze. Jeśli tylko jeden z monitorów ma port wyjściowy, podłącz do niego urządzenie Surface w pierwszej kolejności.

    Podłącz port wyjściowy pierwszego monitora do wejścia DisplayPort w drugim monitorze.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami producenta monitora, aby ustawić w obu monitorach korzystanie z portu DisplayPort 1. Na przykład ta opcja może mieć nazwę Multi-Stream Transport (MST) — umożliwia ona pierwszemu monitorowi przekazywanie sygnału do drugiego monitora.

    Jeśli po sprawdzeniu okazało się, że to nie kable są przyczyną problemu, przejdź do Rozwiązanie 5.

    Rozwiązanie 5. Sprawdź kartę graficzną

    Jeśli Twój monitor nie obsługuje złącza DisplayPort, zalecamy użycie złącza HDMI.

    USB-CUwaga: Aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj kabla DVI Dual Link.

    Uwaga: Unikaj używania adapterów „Y” lub „dual-link”, które rozdzielają sygnał na dwa lub więcej monitorów.

    Jeśli używasz adaptera Mini DisplayPort, upewnij się, że adapter jest prawidłowo podłączony. Adapter będzie działał tylko wtedy, gdy wtyczka jest poprawnie podłączona do wejścia Mini DisplayPort, czyli płaską stroną do płaskiej strony portu. net/pl-pl/media/0d272c28-cd19-243b-6749-0f31beb250d3. png" alt="Mini DisplayPort w tablecie Surface Pro i Surface Pro 2" loading="lazy"/>Poniżej opisano, jak wygląda Mini DisplayPort. Może on znajdować się w innym miejscu na urządzeniu Surface lub stacji dokującej.

    Jeśli odpowiednia zawartość nadal nie jest wyświetlana na drugim ekranie, wypróbuj Rozwiązanie 6.

    Rozwiązanie 6. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranu

    Uwaga: Nie wykonuj tych czynności, jeśli używasz systemu Windows 10 w trybie S Mode.

    Jeśli oczekiwana zawartość nadal nie jest wyświetlana na drugim ekranie, wypróbuj Rozwiązanie 7.

    Rozwiązanie 7. Zmień obsługiwaną rozdzielczość i częstotliwość odświeżania

    Oto obsługiwane rozdzielczości i częstotliwości odświeżania w przypadku jednego wyświetlacza zewnętrznego:urządzenia SurfaceMaks. rozdzielczość ekranu

    30 Hz
    60 Hz

    3840 x 2160
    2560 x 1600

    Surface Book

    Surface Book z procesorem i5 lub i7

    Surface Book 2 z ekranem 13- lub 15-calowym

    Surface Laptop z procesorem i5 lub i7

    5120 x 3200
    5120 x 2880

    7680 x 4320

    7580 x 4320

    Surface Laptop Go 2

    5120 x 4096

    Surface Pro 1796 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 1796 z procesorem m3

    Surface Pro 2

    24 Hz

    4096 x 2160
    3840 x 2160

    Surface Pro 3

    Surface Pro 4 z procesorem Core M

    Surface Pro 4 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 7

    Surface Pro 7+

    Surface Pro X (USB-C)

    4096 x 2304

    Surface Studio z procesorem i5 lub i7*

    Oto obsługiwane szybkość odświeżania i rozdzielczości w przypadku dwóch wyświetlaczy zewnętrznych:

    4096 x 2304

    3840x2160

    Surface Pro 1796

    2560 x 1440

    Surface Pro 3 z procesorem i3

    1920 x 1200

    Surface Pro 3 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 4

    Surface Pro X (podwójny port USB-C)

    Surface Pro X (stacja dokująca Surface Dock z portem mDP)

    W przypadku korzystania ze stacji dokującej Surface Dock

    Łącząc za pośrednictwem stacji dokującej Surface Dock, istnieje maksymalna możliwa częstotliwość odświeżania i rozdzielczość ekranu, nawet jeśli możliwości niektórych modeli urządzenia Surface wykraczają poza te ograniczenia. W poniższej tabeli wymieniono maksymalną częstotliwość odświeżania i rozdzielczość ekranu dla urządzeń Surface używających jednego lub dwóch zewnętrznych urządzeń wyświetlających. 

    Podłączone do jednego monitora zewnętrznegoPołączone do dwóch monitorów zewnętrznych

    W przypadku korzystania z dwóch zewnętrznych urządzeń wyświetlających możesz mieć możliwość osiągnięcia wyższej częstotliwości odświeżania lub rozdzielczości ekranu na jednym ekranie, obniżając wartości tych parametrów używanych na drugim ekranie. 

    Jeśli zmiana rozdzielczości wyświetlacza i dostosowanie rozmiaru elementów pulpitu nie przyniosły efektu, wypróbuj Rozwiązanie 8.

    Rozwiązanie 8. Sprawdzanie zgodności monitora

    Znajdziesz wiele monitorów zgodnych z Twoim urządzeniem Surface. Sprawdź monitor i kable, aby upewnić się, że posiadają właściwe certyfikacje.

    PołączenieCertyfikacja

    HDMI

    wejście wideo USB-C

    USB-IF i VESA

    kabel USB-C

    USB-IF

    DisplayPort

    VESA

    Jeśli okaże się, że monitor jest zgodny, ale nadal potrzebujesz pomocy, wypróbuj Rozwiązanie 9.

    Rozwiązanie 9. Wypróbuj kartę na innym monitorze zewnętrznym

    Aby sprawdzić, czy karta wideo działa, podłącz urządzenie Surface do innego telewizora, monitora lub projektora. Jeśli na ekranie zewnętrznym nie jest wyświetlana zawartość ekranu urządzenia Surface, konieczna może być wymiana karty.

    Rozwiązanie 10. Rozważ te możliwości w przypadku bezprzewodowego urządzenia wyświetlającego

    Wszystkie modele urządzeń Surface mogą bezprzewodowo łączyć się ze zgodnymi wyświetlaczami przy użyciu funkcji Miracast. W tym celu naciśnij klawisz  z logo systemu Windows + P i wybierz pozycję Połącz z ekranem bezprzewodowym. Możesz również połączyć urządzenie Surface bezprzewodowo z wyświetlaczem ze złączem zgodnym z formatem HDMI przy użyciu bezprzewodowej karty wideo Microsoft.

    Jeśli masz problemy z bezprzewodowym połączeniem urządzenia Surface z wyświetlaczem, wypróbuj następujące rozwiązania w podanej kolejności. Aby uzyskać informacje o sposobach rozwiązywania problemów z adapterem Microsoft Wireless Display Adapter, zobacz Rozwiązywanie problemów z adapterem Microsoft Wireless Display Adapter używanym z urządzeniem Surface.

    Upewnij się, że wyświetlacz obsługuje technologię Miracast

    Aby można było bezprzewodowo połączyć urządzenie Surface z wyświetlaczem bez konieczności używania adaptera Microsoft Wireless Display Adapter, wyświetlacz musi być zgodny z technologią Miracast. Aby sprawdzić, czy dany telewizor, monitor lub projektor obsługuje technologię Miracast, odwiedź witrynę internetową producenta.

    Uruchom ponownie urządzenie Surface oraz telewizor, monitor lub projektor

    Czasami ponowne uruchomienie może rozwiązać problem. Na urządzeniu Surface wybierz pozycję Start > Zasilanie > Uruchom ponownie . Jeśli jest dostępna aktualizacja, może to być informacja Zaktualizuj i uruchom ponownie . Wyłącz i włącz telewizor lub inny wyświetlacz, a następnie spróbuj połączyć urządzenia ponownie.

    Aby dowiedzieć się więcej, zobacz temat Przywracanie lub resetowanie urządzenia Surface w systemie Windows 10.

    Zainstaluj najnowsze aktualizacje

    W wielu przypadkach pobranie i zainstalowanie najnowszych aktualizacji dla systemu Windows i urządzenia Surface może rozwiązać dany problem. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, przejdź do tematu Instalowanie aktualizacji urządzenia Surface i systemu Windows. .

    Wyłącz funkcję Bluetooth w urządzeniu Surface

    Funkcja Bluetooth może czasami zakłócać działanie technologii Miracast. Wybierz pozycję Centrum akcji , na pasku zadań i upewnij się, że funkcja Bluetooth jest wyłączona.

    Powiązane tematy

    Wykonaj te czynności, jeśli telefon:

    • zawiesza się,
    • nie odpowiada, 
    • blokuje się z włączonym ekranem.

    Po każdym etapie ponownie uruchom telefon, by sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

    Ważne: niektóre kroki działają tylko na urządzeniach z Androidem 8. 0 i nowszymi wersjami. Jak sprawdzić wersję Androida

    Ponowne uruchamianie telefonu

    Jeśli telefon zawiesił się i ma włączony ekran, przytrzymaj przycisk zasilania przez około 30 sekund, by ponownie uruchomić telefon.

    Rozwiązywanie problemów z telefonem

    Sprawdzanie aktualizacji Androida

    Ważne: ustawienia mogą się różnić w zależności od telefonu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z producentem urządzenia.

    1. Otwórz na telefonie aplikację Ustawienia.
    2. Na dole kliknij System  Aktualizacja systemu. W razie potrzeby kliknij Informacje o telefonie lub Informacje o tablecie.
    3. Pojawi się stan aktualizacji. Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.

    Sprawdź pamięć i zwolnij miejsce

    Na większości telefonów możesz sprawdzić ilość dostępnego miejsca na dane w aplikacji Ustawienia. Ustawienia mogą się różnić w zależności od telefonu.

    Rozwiązywanie problemów z aplikacjami na telefonie

    Sprawdzanie aktualizacji aplikacji

    1. Otwórz aplikację Sklep Google Play .
    2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu.
    3. Kliknij Zarządzaj aplikacjami i urządzeniami.
    4. W sekcji „Dostępne aktualizacje” kliknij odpowiedni przycisk, aby zaktualizować wszystkie aplikacje lub tylko jedną z nich.
    5. Jak sprawdzić, czy aplikacja jest przyczyną problemu

      Uruchom ponownie w trybie awaryjnym

      Ważne: w tym trybie wszystkie pobrane aplikacje są tymczasowo wyłączone.

      Sposób ponownego uruchamiania w trybie awaryjnym zależy od telefonu. Aby dowiedzieć się, jak ponownie uruchomić telefon w trybie awaryjnym, odwiedź stronę pomocy producenta.

      Sprawdź, czy udało się rozwiązać problem

      Sprawdź, czy problem zniknął. Jeśli tak, przyczyną problemu jest prawdopodobnie aplikacja. Przejdź do następnego kroku. Jeśli problem nie ustąpił, przejdź do sekcji Bardziej zaawansowane rozwiązania.

      Uruchom normalnie telefon jeszcze raz i sprawdź aplikacje

    6. Ponownie uruchom telefon.
    7. Usuń po kolei ostatnio pobrane aplikacje. com/android/answer/2521768">Jak usuwać aplikacje.
    8. Po usunięciu każdej aplikacji uruchamiaj telefon ponownie. Sprawdź, czy problem został rozwiązany.
    9. Po usunięciu problematycznej aplikacji możesz ponownie zainstalować pozostałe aplikacje usunięte podczas tej procedury. com/googleplay/answer/113410">Jak ponownie instalować aplikacje
    10. Bardziej zaawansowane rozwiązania

      Przydatne materiały

    11. Rozwiązywanie problemów z telefonem, który uruchamia się ponownie lub ulega awarii
    12. Przyśpieszanie powolnego działania telefonu
    13. Zarządzanie miejscem i pamięcią
    14. Czy to było pomocne?

      Jak możemy ją poprawić?

Rozwiązywanie problemów Aeg Sce81826zc

Bezpośredni link do pobrania Rozwiązywanie problemów Aeg Sce81826zc

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Rozwiązywanie problemów Aeg Sce81826zc