Haier Aficionado Hva052 8s to przewodnik menedżerski opracowany przez firmę Haier o nazwie Aficionado. Przewodnik zawiera informacje o procesie zarządzania, strategiach biznesowych, analizie rynkowej, budowaniu relacji z klientami, określaniu celów i wyzwań, wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych, a także wielu innych tematach. Podręcznik menedżera Haier Aficionado Hva052 8s jest dostępny w wersji papierowej i cyfrowej, umożliwiając menedżerom dostęp do wiedzy niezbędnej do osiągnięcia sukcesu. W przewodniku znajduje się szczegółowe opisy strategii, narzędzi i technik zarządzania, a także przykłady dobrej praktyki zastosowane w najlepszych firmach na świecie.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik menedżera Haier Aficionado Hva052 8s
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.
Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.
Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.
W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m. :
· szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,
· ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,
· zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,
· na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,
· prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.
Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.
Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.
W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m. in. :
– szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,
– ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,
– zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,
– na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,
– prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.