Podręcznik komunikacji 3shape Trios S1a 12 to wyjątkowy podręcznik, który został stworzony, aby pomóc użytkownikom zrozumieć i korzystać z nowej technologii 3shape Trios S1a. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje na temat technologii, w tym informacje o jej zaletach i o tym, jak można ją wykorzystać do optymalizacji procesów komunikacyjnych w gabinecie. Podręcznik zawiera również wyczerpujący przegląd funkcji i narzędzi dostępnych w 3shape Trios S1a, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko i łatwo skonfigurować swoje urządzenie, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik komunikacji 3shape Trios S1a 12
SKANERY 3 SHAPE NOWA SERIA
Scanner CAD KORZYŚCI - zwiększenie efektywności w codziennej pracy - odpowiedni skaner dla każdego laboratorium - modułowa konstrukcja oprogramowania - specjalnie opracowane dodatki do oprogramowania (dla
Bardziej szczegółowo
Inventor 2016 co nowego? Inventor 2016 co nowego? OGÓLNE 1. Udoskonalenia wizualizacji, grafiki i programu Studio Nowa obsługa oświetlenia opartego na obrazie (IBL, Image Based Lighting) Wszystkie style oświetlenia w programieWykaz procedur komercyjnychKOD Wykaz procedur komercyjnych NAZWA I-1-1 KORONA METALOWA LICOWANA PORCELANĄ - wizyta 1 I-1-2 KORONA METALOWA LICOWANA PORCELANĄ - wizyta 2 I-2 KORONA AKRYLOWA, TYMCZASOWA (LEKARZ) I-3-1 KORONA AKRYLOWA,
Instrukcja do skanera 3D MF:Instrukcja do skanera 3D MF: Jak używać skanera: Skaner został zaprojektowany aby można go było używać w różnie naświetlonych pomieszczeniach. Jeśli planujesz skanowanie na zewnątrz, należy pamiętać, że
Podręcznik użytkownikaPodręcznik użytkownika Moduł kliencki Kodak Asset Management Software Stan i ustawienia zasobów... 1 Menu Stan zasobów... 2 Menu Ustawienia zasobów... 3 Obsługa alertów... 7 Komunikaty zarządzania zasobami...
OD Projektu DO RealizacjiOD Projektu DO Realizacji Tekla Structures 18 Prostsza modyfikacja Możliwość łatwej modyfikacji kształtu i wymiarów elementów oraz cięć przez szybkie i sprawne przeciąganie płaszczyzn i krawędzi. Przeciąganie
Program dla praktyki lekarskiejProgram dla praktyki lekarskiej ErLab Instrukcja konfiguracji i obsługi Spis Treści 1. Wstęp... 2 2. Konfiguracja... 3 2. 1. Serwer... 2. Laboratorium... 3. Punkt pobrań... 4 3. Wysyłanie skierowania... pl/48388555-Zasady-tworzenia-podstron. html">Zasady tworzenia podstronZasady tworzenia podstron Jeśli tworzysz rozbudowaną witrynę internetową z wieloma podstronami, za chwilę dowiesz się, jak dodawać nowe podstrony w kreatorze Click Web, czym kierować się przy projektowaniu
SKRó CONA INSTRUKCJA OBSŁUGISKRó CONA INSTRUKCJA OBSŁUGI dla systemu Windows Vista SPIS TREśCI Rozdział 1: WYMAGANIA SYSTEMOWE... 1 Rozdział 2: INSTALACJA OPROGRAMOWANIA DRUKARKI W SYSTEMIE WINDOWS... 2 Instalowanie oprogramowania
Dokumentacja panelu KlientaDokumentacja panelu Klienta Wersja 1. 1 Strona 1 z 17 Spis treści Historia zmian... 3 Logowanie do Panelu Klienta... 4 Panel... 5 Wysyłki... 6 Przyłączenia... 7 Ustawienia... 8 Zasoby... 8 Integracje... pl/33568051-System-airkey-informacje-o-wersji. html">System AirKey informacje o wersjiSystem AirKey informacje o wersji 11. 08. 2016 Aby zapewnić naszym klientom usługi i produkty wysokiej jakości, nieustannie ulepszamy istniejące oraz opracowujemy nowe funkcje systemu Airkey. Dlatego przygotowaliśmy
Instrukcja użytkownikaInstrukcja użytkownika Menadżer Licencji Wersja 2013. 0. 1 Spis treści 1 WPROWADZENIE... 3 2 AKTUALIZACJA SERWISU KLUCZA HASP ORAZ ZDALNEGO SERWISU KLUCZA... 3 3 INSTALACJA... 3 4 MONITOR MENADŻERA LICENCJI... pl/147548884-Przewodnik-wprowadzenie-do. html">Przewodnik. Wprowadzenie do. Przewodnik Wprowadzenie do http://support. ebsco. com/training/lang/pl/pl. php EBSCOhost jest bogatym narzędziem informacji oferującym różnorodne bazy pełnotekstowe i popularne bazy danych wiodących dostawców
Oprogramowanie Capture ProOprogramowanie Capture Pro Wprowadzenie A-61640_pl Wprowadzenie do programów Kodak Capture Pro i Capture Pro Limited Edition Instalowanie oprogramowania: Kodak Capture Pro i Network Edition... 1 Instalowanie
Formularze w programie WordFormularze w programie Word Formularz to dokument o określonej strukturze, zawierający puste pola do wypełnienia, czyli pola formularza, w których wprowadza się informacje. Uzyskane informacje można następnie
9. Ustawienia personalne9. Ustawienia personalne 9. Konfigurowanie systemu Windows Systemy z rodziny Windows umożliwiają tzw. personalizację ustawień interfejsu graficznego poprzez dostosowanie wyglądu pulpitu, menu Start
Co nowego w programie GM EPCCo nowego w programie GM EPC Nawigacja graficzna Program GM EPC następnej generacji posiada szereg nowych funkcji, dzięki którym wyszukiwanie właściwej części jest szybsze i łatwiejsze. Aby uzyskać szczegółowe
Dokumentacja modułu WoocommerceDokumentacja modułu Woocommerce Wersja 1. 4 Strona 1 z 10 Spis treści Zgodność modułu WooCommerce... 3 Instalacja... 3 Użytkowanie odstrony administratora sklepu... 3 Konfiguracja... 3 Wysyłka... 4 Użytkowanie
Acronis Universal RestoreAcronis Universal Restore Update 4 PODRĘCZNIK UŻYTKOWNIKA Spis treści 1 Czym jest narzędzie Acronis Universal Restore... 3 2 Instalowanie narzędzia Acronis Universal Restore... 3 3 Tworzenie nośnika startowego... 3
APLIKACJA SHAREPOINTAPLIKACJA SHAREPOINT Spis treści 1. Co to jest SharePoint?... Tworzenie nowej witryny SharePoint (obszar roboczy)... 2 3. Gdzie znaleźć utworzone witryny SharePoint?... 3 4. Personalizacja obszaru
Platforma e-learningowaPlatforma e-learningowa skrócona instrukcja obsługi. Aby uruchomić platformę e-learningową, należy otworzyć przeglądarkę internetową, a następnie wpisać adres http://aok. learnway. eu/ - wyświetlony zostanie
Na początku procesu zdrowienia zachęca się osoby uzależnione do mówieniao swoich doświadczeniach, nawiązywania trzeźwych relacji czy odbudowywania tych, które zaniedbali podczas aktywnego picia.Potrzebują jednak konkretnych narzędzi, którymi będą mogli posłużyćsię w budowaniu dobrej komunikacji i zapobiegną nawrotom. Pomocnew tym są dwa filary procesu zdrowienia ‒ komunikacja i motywacja.
Prezentowana książka składa się z dwóchczęści: odpowiednio dla komunikacji i motywacji. Część pierwsza poruszatematykę komunikacji, zwracając szczególną uwagę na:
- cechy dobrej komunikacji, skupiając się na tym, czym jest, co jej sprzyja,co ją utrudnia;
- aktywne słuchanie w praktyce, czyli doskonalenie takich umiejętnościjak dowartościowanie, odzwierciedlanie uczuć czy zadawanie pytańotwartych.
Część druga skupia się na motywacji oraz porusza tematy w zakresie:
- powodów powrotu do picia oraz pogłębiania ambiwalencji;
- znaczenia i roli wartości oraz zasobów w procesie zdrowienia;
- nabycia umiejętności wyznaczania i realizacji celów.
Książka to zbiór praktycznych scenariuszy zajęć oraz treści psychoedukacyjnych, które krok po kroku przeprowadzą terapeutę przez cykl kluczowych tematów z zakresu terapii uzależnienia od alkoholu.Przystępny język, sytuacje z życia codziennego oraz przykłady rozmówterapeutycznych w prosty sposób wprowadzają pacjenta w świat komunikacji i motywacji. Na końcu książki znajduje się obszerny zbiór załącznikówi streszczeń poszczególnych edukacji, które mogą być wykorzystane jakoarkusze w trakcie prowadzonych zajęć.
Patronat:
W serii polecamy:
1. Psychoedukacja w terapii uzależnienia od alkoholu. Scenariusze zajęć. Część 1
2. pl/psychoedukacja-w-terapii-uzaleznienia-od-alkoholu-scenariusze-zajec-czesc2-komunikacja-i-motywacja" target="_blank">Psychoedukacja w terapii uzależnienia od alkoholu. Część 2. Komunikacja i motywacja
Spis treści:
Wstęp
Część I. KOMUNIKACJA
1. Rozmowy (nie)kontrolowane. Komunikacja – czym jest, co jej sprzyja i co ją utrudnia
2. Słyszę czy słucham? Aktywne słuchanie w praktyce
3. Parafrazuj i się dogaduj
4. Akcentowanie pozytywnych stron, czyli kilka słów o dowartościowaniu
5. Odzwierciedlenie uczuć
6. Czy pytania mają znaczenie? O znaczeniu pytań w komunikacji
7. „Przyganiał kocioł garnkowi”. O komunikatach typu Ja i Ty
8. STOP! Bariery komunikacyjne
Część II. MOTYWACJA
9. Za, a nawet przeciw. Dlaczego osoba uzależniona wraca do nałogu
10. Sprawdź, co dla ciebie jest ważne i co motywuje cię do działania. Odszukaj swoje „dlaczego”, cz. I
11. Poznaj swoją hierarchię wartości. Odszukaj swoje „dlaczego” cz. II
12. Co chciałbym/chciałabym zmienić w swoim życiu
13. Jak dbać o swoje cele i skutecznie je realizować
Bibliografia
Załączniki
Ćwiczenia
Streszczenia edukacji dla pacjentów
Noty o autorach
Berg, I. K., Miller, S. D. (2000). Terapia krótkoterminowa skoncentrowana na rozwiązaniu. Łódź: Galaktyka.
Bętkowska-Korpała, B., Modrzyński, R. Celebucka, J., Kotowska, J., Olszewska-Turek, K. (2020). Podręcznik E-POP dla terapeutów uzależnień. E-POP – interaktywna aplikacja oraz platforma www dla osób, które chcą ograniczyć picie alkoholu. Warszawa: PARPA.
Bolton, R. (2014). Bariery na drodze komunikacji. W: J. Stewart (red. ), Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej (s. 174−186). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Braun-Gałkowska, M. (2010). Dialog w rodzinie. Paedagogia Christiana, 25(1), 161−174.
Browell, J. Reagowanie na komunikaty. 36−58).
Casse, P. (1980). Training for the Criss-Cultural Mind. Washington: The Society for Intercultural Education, Training and Research, 125−138.
Cieciuch J. (2013). Kształtowanie się systemu wartości. Od dzieciństwa do wczesnej dorosłości. Warszawa: Liberi Libri.
Di Chiara, G., Bassareo, V. (2007). Reward system and addiction: what dopamine does and doesn’t do. Current opinion in pharmacology, 7(1), 69−76.
Ekman P. (2011). Emocje ujawnione. Gliwice: Helion.
Frydrychowicz, S. Zaburzenia komunikacji interpersonalnej w świetle wybranych aspektów sytuacji komunikacji. Czasopismo Psychologiczne, 2, 315−326.
Gillihan, S. J. Wytrenuj swój mózg. Siedmiotygodniowy program dla osób z zaburzeniami lękowymi i depresją oparty na terapii poznawczo-behawioralnej. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Hobfoll S. E. (2006). Stres, kultura i społeczność. Psychologia i filozofia stresu. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Kirby A. Gry Szkoleniowe. Materiały dla Trenerów. Zestaw 1, 2, 3. Warszawa: Wolters Kluwer.
Koob, G. F., Le Moal, M. (2008). Addiction and the brain antireward system. Annual review of psychology, 59(1), 29−53.
Kucińska M., Mellibruda J. (1997). Program Analizy Przebiegu i Efektów Terapii Alkoholików (APETA) – koncepcja i dotychczasowy przebieg badań, Alkoholizm i Narkomania, 3, 325−334. (1997a). Sposób używania alkoholu po zakończeniu lub przerwaniu terapii uzależnienia przez pacjentów uczestniczących z programie badawczym APETA, Alkoholizm i Narkomania, 3, 373–387.
Leahy, R. L. (2018). Techniki terapii poznawczej. Podręcznik praktyka.
Leu, L. Porozumienie bez przemocy. Ćwiczenia. Warszawa: Czarna Owca.
Lewandowski, Ł. (2019). Komunikacja w negocjacjach. Zeszyty Naukowe Gdańskiej Szkoły Wyższej, 22, 197−206.
Lipetz, L., Kluger, A. N., Bodie, G. Listening is listening is listening: Employees’ perception of listening as a holistic phenomenon. International Journal of Listening, 34(2), 71−96.
Manusov, V., Stofleth, D., Harvey, J. A., Crowley, J. P. Conditions and consequences of listening well for interpersonal relationships: Modeling active-empathic listening, social-emotional skills, trait mindfulness, and relational quality. International Journal of Listening, 34(2), 110−126.
Matusewicz, Cz. (1975). Psychologia wartości. Warszawa: PWN.
Mellibruda, J., Sobolewska-Mellibruda, Z. Integracyjna psychoterapia uzależnień. Teoria i praktyka. Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
Milewska, B. W służbie dialogu z odbiorcą: parafrazowanie i jego wykładniki. Język – Szkoła – Religia, 8(2), 46−59.
Miller, P. M. Terapia uzależnień. Metody oparte na dowodach naukowych. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego.
Miller, W. R. (2009). Wzmacnianie motywacji do zmiany w terapii nadużywania substancji. Warszawa: PARPAMEDIA. R., Muñoz, R. F. (2017). Picie pod kontrola: skuteczne sposoby na umiarkowanie. Zamość: Fundacja Dolce Vita. R., Rollnick S. Dialog motywujący.
Modrzyński, R. Abstynencja czy ograniczanie picia? Znaczenie zasobów w przewidywaniu abstynencji osób uzależnionych od alkoholu we wczesnej fazie zdrowienia. Warszawa: Difin. Modrzyński, R. Psychoedukacja w terapii uzależnienia od alkoholu.
Motyka, M. Rola aktywnego słuchania w komunikacji terapeutycznej z pacjentem. Problemy Pielęgniarstwa, 19(2), 259−265.
Nocuń, A., Szmagalski, J. (1996). Podstawowe umiejętności w pracy socjalnej i ich kształcenie. Porozumiewanie się, rozwiązywanie problemów i konfliktów. Warszawa: Interart, s. 232−234.
Oleś, P. (1989). Wartościowanie a osobowość - psychologiczne badania empiryczne. Lublin: RW KUL.
Padesky, Ch. A., Greenberger, D. Umysł ponad nastrojem. Zmień nastrój poprzez zmianę sposobu myślenia.
Plis, J. Kompetencje komunikacyjne mediatora. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego-Seria Prawnicza, 110(28), 195−209.
Prochaska, J., Norcross, J., DiClemente, C. Zmiana na dobre. Warszawa: Instytut Amity.
Rosenberg, M. B.
Stewart, J. Komunikacja interpersonalna: kontakt między osobami.
Stewart, J., Thomas, M. Słuchanie dialogiczne: lepienie wzajemnych znaczeń.
Sufa, B. Rola pytań w rozwijaniu przedsiębiorczości uczniów w młodszym wieku szkolnym. Przedsiębiorczość-Edukacja, 16(2), 61−72.
Szczęsna, I. (2021). Komunikacja w zespole. W: M. Kamińska, I. Szczęsna, A. Wielgus, R. Żak (red. ), Praca zespołowa jako kompetencja XXI wieku. Płock: Wydawnictwo Novum.
Wicińska, K. Jak rozmawiać w biznesie? Bariery komunikacyjne w języku polskim. Koprowicz, R. Knap (red. ), Humanizacja pracy (s. 11−26). Płock: Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica.
Zubrzycka, B. Za zasłoną złości. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo psychologiczne.
Interdyscyplinarny podręcznik komunikacji interpersonalnej!
Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
W książce omówiono m. in. :
- rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem,
- docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka,
- interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku,
- różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn,
- rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych,
- samospełniające się proroctwa interpersonalne,
- specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem,
- komunikację międzykulturową.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi.
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 104 szt. |
Dostępność w naszym magazynie | 4 szt. (realizacja już jutro) |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
Darmowa dostawa już od 299, 00 zł
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
- Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
- Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
- Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
- Listonosz doręcza przesyłkę.
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
- Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Kurier doręcza przesyłkę.
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3, 00 zł