Instrukcja przyporządkowania pinów Aeg 6050 M jest szczegółowym opisem wszystkich pinów występujących w systemie Aeg 6050 M. Przyporządkowanie pinów określa jakie funkcje oferują poszczególne piny. Przykładowo, pin D0 może służyć do sterowania silnikiem, a pin D1 do wyświetlania danych na wyświetlaczu. Instrukcja przyporządkowania pinów Aeg 6050 M zawiera także informacje na temat konfiguracji oraz parametrów, które muszą zostać ustawione w celu prawidłowego działania systemu. Instrukcja jest przydatna dla programistów, którzy chcą tworzyć aplikacje, które wykorzystują system Aeg 6050 M.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja przyporządkowania pinów Aeg 6050 M
Kod produktu i numer produktu (PNC) znajdują się na tabliczce znamionowej urządzenia.
1. Model, np. EWF1204W
2. Kod produktu (PNC), np, 914520402
3. Kod ML, np. 05
4. Numer seryjny
24-04-12, 00:16#1
[schemat] Rozpiska przyporządkowania pinów w radio Concert 2 (wersja 1DIN)
Rozpiska przyporządkowania pinów w radio Concert 2 (wersja 1DIN)Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-08-15 o 14:04Wtyczki:
1 - Złącze wielostykowe IV, 10-stykowe (T10h), czerwone
2 - Złącze wielostykowe I, 20-stykowe (T20i), czarne
3 - Bezpiecznik urządzenia
4 - Złącze wielostykowe III, 8-stykowe (T, czarne
5 - Złącze wielostykowe II, 8-stykowe (T8k), brązowe
6 - Przyłącze ZF (żółte) domodułu anteny po lewej stronie -R108-
7 - Przyłącze HF (czarne) modułu anteny po lewej stronie -R108-Opis pinów poszczególnych wtyczek:
1 - Złącze wielostykowe IV, 10-stykowe (T10h), czerwone 1 - Sygnał wyciszenia o niskiej częstotliwości (Mute) instalacji do telefonu komórkowego
3 - Sygnał o niskiej częstotliwości (+) z urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego (nie w przypadku nawigacji IV)
4 - Sygnał o niskiej częstotliwości (-) z urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego (nie w przypadku nawigacji IV)
5 - Sygnał o niskiej częstotliwości (+) ze sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- (tylko w przypadku nawigacji IV)
6 - Sygnał o niskiej częstotliwości (-) ze sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- (tylko w przypadku nawigacji IV)
7 - Przewód sterowania nawigacji sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- (tylko w przypadku nawigacji IV)2 - Złącze wielostykowe I, 20-stykowe, (T20i), czarne 1 - Tylny lewy sygnał do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
2 - Tylny prawy sygnał do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
3 - Sygnał masy do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
4 - Przedni lewy sygnał do wzmacniacza -R12- (tylko w przypadku BOSE)
5 - Przedni prawy sygnał do wzmacniacza -R12- (tylko w przypadku BOSE)
6 - Plus przyłączony do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
7 - Magistrala CAN High (system Infotainment)
10 - Masa CD do zmieniacza płyt CD -R41-
12 - Magistrala CAN Low (systemu Infotainment)
13 - CD-Data in odzmieniacza płyt CD -R41-
14 - CD-Data out do zmieniacza płyt CD -R41-
15 - CD-CLK in odzmieniacza płyt CD -R41-
16 - Stały plus do zmieniacza płyt CD -R41-
17 - Plus przyłączony do zmieniacza płyt CD -R41-
18 - Masa sygnału do zmieniacza płyt CD -R41-
19 - Lewy sygnał od zmieniacza płyt CD -R41-
20 - Prawy sygnał od zmieniacza płyt CD -R41-4 - Złącze wielostykowe III, 8-stykowe, czarne (T 1 - Kodowanie BOSE do masy styk 8 (tylko w przypadku systemu BOSE)
2 - Masa układu alarmowego (niewykorzystane)
5 - Plus przyłączony do wzmacniacza antenowego -R24- (niewykorzystane)
7 - Zacisk 30
8 - Zacisk 315 - Złącze wielostykowe II, 8-stykowe (T8k), brązowe
3 - Przedni prawy głośnik (+) (nie w przypadku systemu BOSE)
4 - Przedni prawy głośnik (-) (nie w przypadku systemu BOSE)
5 - Przedni lewy głośnik (+) (nie w przypadku systemu BOSE)
6 - Przedni lewy głośnik (-) (nie w przypadku systemu BOSE)zamieszczam link do instrukcji w PDF-ie gdyby fotki wygasły
http://hostuje. php? id=74f05... 7f98d75ec56668